среда, 20. јануар 2016.

Prehrana je uzrok - Miloš Pavlović radi na uzroku i ima vrhunske posledice

Profesionalni svet sporta je danas više nego komplet komplikovanih komplikacija, kako to prikazuju
preko noći novinari u nekom svom svetlu ili što kažu oni pametni stručnjaci sporta da je to najednostavniji deo života. Uz trud, disciplinu i volju, radeći na svom uzroku sam izabireš i utičeš na svoje posledice i rezultat.

Definitivno jedna od najvažnijih stavki u savremenoj sportskoj slagalici, jeste prehrana profesionalnog sportaša. Onaj koji radi na tome, u svojoj profesiji jeste sportski nutricionist gospodin Miloš Pavlović iz Vukovara, Hrvatska.

Ovaj bivši rukometaš, i mlada osoba je pre svega idealan kandidat za vrhunskog nutriocionistu sportista, jer je svaki segment sporta osetio upravo na svojim leđima trenirajući i takmičeći se u svom sportu, rukometu. Zbog toga prvenstveno zna šta, kako i u kojem momentu te na koji način je potrebno sportisti i njegovom telu kako bi ostvario najbolji mogući rezultat.

Osoba koja među svojim klijentima ima veliki broj klijenata iz bazičnog života, rekreativaca a pored toga i profesionalnih sportista, koja pored svoje primarne delatnosti širi pozitivnu energiju sa na širem prostoru, a ne samo u svom gradu.

"Mišo, hmm šta reći ? Velika podrška, motivator te uz to i prijatelj koji bez ikakvog oklevanja pomaže i vodi te kroz plan prehrane i zdravlja do tvog željenog rezultata. Hvala mu na svemu, nadamo se da ćemo dugo sarađivati, i ostati prijatelji. " -  kaže jedna Miloševa klijentica iz sveta rekreativnosti, dok sa druge strane profesionalni sportista, fudbaler, Dejan Čugalj, čiji je zvanični sportski nutricionist Miloš, o njemu kaže: "Prije nepunih dva meseca, u mojoj stručnoj ekipi poicija nutricioniste je bila prazna, te je morala biti popunjena. Imao sam izbor, i odabrao sam savršeno. Drago mi je što sam odabrao upravo Miloša, a moji rezultati će biti prezentirani na pravi način široj javnosti, na terenu. "

Pozitivni rezultati kako na profesionalnom, tako i na rekreativnom delu ove prehrambene priče mladog nutricioniste su sve veći, i svakako ćemo njegovo ime videti u budućnosti na velikoj sceni sportista iz različitih sportova.

"Radi na uzroku, posledica će ti se svideti" kaže Miloš uz još jednu poruku: "Probaj, rezultat će te sam voditi ka novoj želji, cilju i novim uspesima, a ja ću ti samo pomoći sa usmerenjem."

PORTAL DVANAESTI IGRAČ